Rögle startar Partnerrådet: ”Betydelsefullt steg”

Publicerad: 2024-09-22
Rögle ska framöver få in synpunkter och utvecklas genom partnerrådet. Rådet består av representanter från ett urval av klubbens partners.

Supporterrådet har sedan några år tillbaka gett Rögle värdefulla synpunkter från supporterperspektivet. Från och med säsongen 2024-25 kommer klubben att få samma feedback även från partnerhåll genom Partnerrådet.

– Vi ser fram emot detta forum, som är en viktig del av vår strävan att ständigt förbättras. Genom att ha örat mot rälsen får vi insikter från våra partners och värdefull feedback på både det vi gör bra och det vi kan förbättra. Detta forum ger oss dessutom möjlighet att ta del av den expertis som finns hos våra samarbetspartners. Det är ett betydelsefullt steg i utvecklingen av Rögle BK, säger Rögles försäljningschef Alen Bibic.

Syftet med rådet är bland annat snabbare identifiering av förbättrningsområden och därefter implementering av förändringar. Klubben och Partnerrådet ska tillsammans arbeta för att utveckla framtidens Rögle BK och göra klubben till en starkare aktör.

De ingår i rådet

Anders Lundblad - Öresundskraft