Rösta på Rögle till Årets Marknadsförare

Publicerad: 2024-09-13
Rögle BK är nominerade till priset som Årets Marknadsförare i nordvästra Skåne. Priset delas ut på galan MiH Guld den 24 oktober, som arrangeras av Marknadsföreningen i Helsingborgsregionen. Nu kan du rösta på Rögle till att vinna.

KLICKA HÄR FÖR ATT RÖSTA

Motiveringen lyder:

Rögle BK har under det senaste året gjort en exceptionell insats inom marknadsföring bland annat med kampanjen ”Vi är Rögle”. Genom innovativa kampanjer såsom ”Gröna Dagen” visar Rögle på sina hållbarhetsinsatser och använder sin plattform för att göra skillnad och stärka sitt varumärke. Rögle har ett engagerande innehåll i sin marknadsföring och genom storytelling har de skapat en nära relation till sina supportrar, samtidigt som de attraherat nya fans. Detta syns tydlig på kraftig ökad säsongskortförsäljning. En ständig strävan att utveckla och förbättra partneraktiviteter har gjort att antal partners också ökat markant.Klubben har inte bara etablerat sig som en ledande aktör på isen, utan har även framgångsrikt byggt ett starkt varumärke som engagerar och inspirerar både i och utanför Skåne.

Röstningen pågår fram till och med 30 september.

KLICKA HÄR FÖR ATT RÖSTA

Rögle BK