Slutspelsupplevelser för företag

Publicerad: 2024-03-13
Rögle gör sig redo för nästa steg i årets SHL-slutspel, härnäst väntar Färjestad i kvartsfinal. Här är några av möjligheterna för er företagare inför säsongens hetaste skede.

Matchvärd

Bli matchens mittpunkt, där ni får maximal exponering och upplevelse i arenan. Ni får bland annat er egna loge, exponering på mediakub och LED-band, möjlighet till monter i foajén och ta emot en signerad matchtröja av Rögles lagkapten på isen inför nedsläpp.

Företagsarrangemang

Ta med kunder eller anställda på fartfylld slutspelshockey och nyttja någon av våra många företagsytor i arenan. På Loftet kan vi rekomendera Terrassborden på kortsidan eller flaggskeppet Göstas Loge mitt på långsidan. Under ”Matchpaket” i vår Partnerkatalog som finns längre ner på sidan finner du alla våra ytor.

Exponeringar

I slutspelet riktas hela hockeysveriges blickar mot oss. Då har ni som företag alla möjligheter att synas i arenan under matchen. På mediakuben finns möjlighet för reklamfilmer eller statiska budskap och på våra LED-skärmar syns ni väl även i TV-sändningen. Ett tredje alternativ är vårt LED-band som går längs med läktaren. Där finns möjlighet för rörlig grafik i form av logotyp och budskap.

ÄR NI REDO FÖR SLUTSPEL? KONTAKTA [email protected]

Få mer inspiration genom att bläddra i vår Partnerkatalog

Rögle BK
Huvudpartners