Här är temamatcherna 2024-25

Publicerad: 2024-06-24
Säsongen 2024-25 kommer att bjuda på nya och häftiga temamatcher i Catena Arena. Här är datumen att ringa in i kalendern.

Vill du vara säker på att vara på plats för samtliga temamatcher och dessutom alla derbyn? Skaffa ditt säsongskort idag. KLICKA HÄR FÖR ATT KÖPA SÄSONGSKORT.

KENNYS MATCH

Rögle - Frölunda, tisdag, 24 september, 19.00

Hemmapremiären för herrarna kommer att bli en hyllning till en av klubbens största genom tiderna. Kenny Jönsson valdes in i Internationella Ishocketförbundets Hall of Fame tidigare i vår och detta vill vi självklart uppmärksamma. Det kommer att bli ceremoni på isen, unik Kenny-merch och en stor spelarpresentation utanför arenan när spelarna anländer.

KIDZ GAME

Rögle - Linköping, lördag 19 oktober, 15.15

Rögle - Linköping, lördag 1 februari, 15.15

Succén Kidz Game återvänder givetvis till säsongen 2024-25! Till skillnad från tidigare säsonger kommer det nu att vara vid två tillfällen. Som vanligt blir det fullt med aktiviteter för barnen med hoppborg, giveaways, aktiviteter med Rögles damer i Kids corner, ansiktismålning och mycket mer!

POLLENKUNGEN

Rögle - Färjestad, lördag 2 november, 15.15

Gösta Carlsson lade grunden till Rögles elitverksamhet. Den 2 november blir det en match helt i Pollenkungen-tema. Det blir ufon, retro-klädda tränare, Pollenkungen-merch, special-menyer i kioskerna och mycket mer!

JULVECKAN

Rögle - Leksand, torsdag 5 december, 19.00

Rögle - HV71, lördag 7 december, 18.00

Starta julen i Catena Arena! Under två matcher blir det julmarknad och härlig julstämning i hela arenan. Värm dig med glögg och brända mandlar, hälsa på tomten i Kids corner och njut av stämningen.

ÅRETS SISTA FÖRFEST

Rögle - Leksand, måndag 30 december, 19.00

FEST! Årets sista match blir en enda lång förfest inför nyårsfirandet. Det blir livemusik i olika teman i arenans olika barer och restauranger och i foajéytorna blir det en härlig festkänsla.

GRÖNVITA MATCHEN

Rögle - Skellefteå, torsdag 23 januari, 19.00

En match i våra supportrars ära. Det blir bland annat stort fokus på er som skapar den fantastiska stämningen i Catena Arena, specialerbjudanden i klackbaren, medlemserbjudanden för AIA och livemusik.

Rögle BK
Huvudpartners