JULVECKA I CATENA ARENA

Publicerad: 2023-11-27
Rögle har med sig fem raka segrar in till veckan där vi hittar tre härliga matcher på schemat. Under tisdagen åker laget till Timrå innan det blir två matcher i Catena Arena torsdag och lördag, när Frölunda och MoDo gästar.

JULMARKNAD

Välkomna julen med Rögle i samband med veckans två hemmamatcher. Utanför arenan hålls det julmarknad (matchbiljett/säsongskort krävs), där du kan hitta fina julklappar eller säga hej till tomtefar. Passa på att köpa årets Rögle-jultröja innan lagret tar slut eller annan merch. Marknaden öppnar samtidigt som arenan (två timmar före nedsläpp) och håller öppet i pauserna och även efter matchen.

JULBUFFÉ PÅ LOFTET

Även Loftets välbesökta matchbuffé går den här veckan i julens tema när det serveras Arenans Julbord.

Arenans julsill, senapssill, Brantevik, ägghalvor med majonnäs och räkor, varmrökt lax, kallrökt lax, hovmästarsås, julskinka, senap, Rögleringen, vörtbröd, kavring, smör, prästost, Janssons frestelse, köttbullar, prinskorv, brunkål, grönkål.

Ris a la Malta med mandarin och flagad mandel.

Tillgång till julbuffén köpes utöver din biljett/säsongskort.

BOKA JULBUFFÈ TORSDAG (RÖGLE-FRÖLUNDA)

BOKA JULBUFFÈ LÖRDAG (RÖGLE-MODO)

EFTERFEST PÅ LOFTET

Efter båda veckans matcher blir det efterfest uppe på Loftet efter matchen. På plats finns DJ och baren håller öppet. Givetvis är det fritt inträde till Efterfesten.

Varmt välkommen!

Rögle BK