Hockeyklubben Rögle BK grundades år 1932 och är idag ett regionslag med supportrar över hela landet. Vi har också en barn- och ungdomsverksamhet där vi strävar efter att ge våra 600 medlemmar ett livslångt intresse för hockey, en bra uppfostran och rätt sociala verktyg för hela livet. Vi är mer än hockey.
Rögle BK:s vision är att leda utvecklingen av svensk klubbishockey. Vi vill därför bli lite bättre varje dag. Oavsett var i organisationen vi arbetar vill vi utföra vårt arbete med: Passion, Ambition, Gemenskap, Ödmjukhet och Tillit.
Vi är superstolta över att bedriva Rögle Exclusive – Skånes största företagsnätverk, vår arena och den mötesplats vi ständigt strävar efter att utveckla. Nu kommer vi utöka vårt Försäljningsteam med två nya roller inom ett försäljningskoncept som tidigare legat utanför klubbens egna personalstyrka.
Tillsammans med vår organisation, spelare och partners skapar vi Rögle BK.
Som Innesäljare förväntas du driva och utveckla vår försäljning mot partners. Detta genom att:
- Utveckla relationer med befintliga partners för att säkerställa fortsatt engagemang och tillväxt i partnerskapen.
- Proaktivt söka och kontakta potentiella nya partners.
- Förhandla med fokus på att skapa långsiktiga partnerskap och relationer.
- Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa att partneravtalens innehåll levereras effektivt och enligt villkor.
- Registrera alla försäljningsaktiviteter och kommunikation i företagets CRM system (i dagsläget Lime CRM & Tickster) för uppföljning och rapportering.
Relationsbyggande och försäljning sker primärt via telefon vilket ställer krav på stark kommunikationsförmåga och effektiv hantering av försäljningsverktyg.
Du kommer att ingå i ett team med sex personer vilket förstärker samarbetet och möjligheterna till kunskapsutbyte inom avdelningen.
Du rapporterar till Rögle BKs Försäljningschef.
Din arbetsplats är Catena Arena och dina arbetstider kommer vara förlagda under dagtid samt kvällar och helger vid event.
Vi söker sig som är resultatorienterad med en stark drivkraft att nå uppsatta mål. Du är organiserad, metodisk och har god förmåga att prioritera samtidigt som du förhåller dig till en föränderlig miljö.
Du har tidigare erfarenhet från telefonförsäljning och har dokumenterat goda försäljningsresultat. Det är meriterande om du tidigare arbetat i Lime CRM och/eller Tickster.
För att trivas i vår organisation tror vi att du har hög energi, ständigt arbetar för att göra oss bättre och vill ta ansvar för att skapa en stark positiv upplevelse av Rögle BK. Vi som organisation har en stark teamkänsla, ett högt engagemang och en stor dos kärlek för varandra och det vi arbetar med.
Rollen är en tillsvidareanställning där provanställning tillämpas.
Lönen är prestationsbaserad med en fast grundlön.
Välkommen med din ansökan till [email protected] senast den 19 januari.
Återkoppling kan dröja under jul- och nyårshelgen och därefter sker intervjuer löpande, vi ber dig därför att inte vänta med din ansökan.
Alen Bibic, Försäljningschef, [email protected]
eller
Louise Ziegler, HR-chef, [email protected]