Bli publikvärd för Rögle

Publicerad: 2023-09-05
Har du ett stort Röglehjärta och vill hjälpa till med att ge utomordentlig service till gästerna i Catena Arena? Vill du samtidigt bli en viktig del i den viktiga gruppen med publikvärdar och funktionärer? Då har du chansen att söka nu när klubben behöver fler medarbetare till hemmamatcherna.

Vi söker dig som vill ha ett stimulerande uppdrag där vår publiks trivsel och säkerhet är av största vikt. Vi erbjuder brand-, säkerhet- och sjukvårdsutbildning tillsammans med SHL och Svenska Ishockeyförbundet för att skapa en trivsam och säker miljö under våra hemmamatcher. Du kommer in i ett trevligt, rutinerat och kompetent gäng där åldern går från allt mellan 18 och 70 år.

Under hemmamatcherna i Catena Arena är det många positioner som ska bemannas. När vi nu vidareutvecklar och bygger vidare på värt värdskap inför nästa säsong i SHL betyder det att vi behöver en hel del personal på de olika positionerna.

Vi söker dig som fyllt 18 år, är stresstålig, serviceinriktad och har en hög social kompetens. Arbetet är ideellt och ett utdrag ur belastningsregistret är obligatoriskt för att kunna arbeta i Catena Arena.

Låter detta intressant eller har du några frågor eller funderingar? Kontakta i sådant fall Tony Ankerstock på [email protected] senast 18 september.

Vi behöver ditt namn, ålder, kontaktinformation samt gärna en liten text där du presenterar dig själv så återkommer vi till dig så snart vi kan.

Efter genomgången och godkänd utbildning så blir du antagen som publikvärd i Rögle BK:s organisation.

Rögle BK
Huvudpartners