Hemmapremiär: Kennys Match 24 september

Publicerad: 2024-09-17
Hemmapremiären för herrarna kommer att bli en hyllning till en av klubbens största genom tiderna. Kenny Jönsson valdes in i Internationella Ishockeyförbundets Hall of Fame tidigare i vår och detta vill vi självklart uppmärksamma. Det kommer att bli ceremoni på isen, unik Kenny-merch och en stor showentré utanför arenan när spelarna anländer.

Rögle - Frölunda

Tisdag 24 september

Nedsläpp 19.00

Uteserveringen öppnar 16.00

Spelarentré genom uteserveringen 16.30

Arenan öppnar 17.00

KLICKA HÄR FÖR ATT KÖPA BILJETTER

Händer i arenan

Klockan 16.00 öppnar uteserveringen. Rögles Foodtruck står på plats, där vi har en specialmeny i form av Kennys Mål. Här serveras även öl och alkoholfritt.

Röglespelarna anländer till arenan på gröna mattan genom uteserveringen från 16.30. Här blir stor showentré med presentation av spelarna och mindre intervjuer med några av dem.

Det kommer att bli uppsnack med Kenny Jönsson på uteserveringen och även i Klackbaren.

Det blir även livemusik på uteserveringen, i Sportbaren och i Arenarestaurangen.

I Arenarestaurangen blir det stämningsfull pianomusik framfört live i restaurangen.

I Sportbaren blir det dessutom After Game.

Inne i arenan är det premiär för en rad nya matkoncept. I bortre delen av Sportbaren slår Bengans upp dörrarna, där Sportbarens bokade matgäster håller till. Detta blir en steakhouse-upplevelse med en ny meny, men med samma härliga atmosfär. Klicka här för att se meny och att boka bord

Pillans Korvmoj och Kebaberian hade smygpremiär när Rögle spelade träningsmatch den 3 september. Nu är de nya matplatserna helt färdiga med ett nytt utseende och på hemmapremiären blir det nyöppning på riktigt. Du hittar Pillans Korvmoj på långsidan vid entrén och Kebaberian på den andra långsidan.

I Rögleshoppen hittar du exklusiva Kenny-produkter i en mycket begränsad upplaga.

Rögle BK
Huvudpartners