Jobba i Catena Arena under matcherna

Publicerad: 2024-07-17
Bli en del av våra viktigaste spelare utanför isen i samband med match! Nu kan du ansöka till att jobba med våra serveringsytor under kommande säsong.

Till säsongen 2023-24 söker Arenarestaurangen serverings- och kioskpersonal till Rögles hemmamatcher. Anställningen är på timmar och du behöver vara minst 16 år för kioskarbete och minst 18 år för restaurangarbete.

Är du intresserad? Kontakta [email protected] med din ansökan.

Arenarestaurangen söker även kockar och diskare till hemmamatcherna. Under en match serveras mellan 1500- 2000 gäster i våra olika restauranger och vi vill att ni blir en del av vårat härliga gäng som består av 17 kockar och 6 diskare. Tjänsten är på timmar och förlagd under matcharrangemang, kollektivavtal finns. Erfarenhet från tidigare liknande tjänst krävs.

För tjänsten som kock eller diskare kontakta [email protected] med din ansökan.

Rögle BK
Huvudpartners