Hitta hit

Catena Arena ligger i södra Ängelholm, vid Södra Utmarken. Ta dig enkelt hit med bil, buss eller cykel.

MED BIL

Från söder

Kör av E6:an vid trafikplats Norra Varalöv, avfart #33.Kör vänster in på Åstorpsvägen och fortsätt 0,5 km.Sväng höger i rondellen in på väg 107 och fortsätt 3,3 km.Sväng vänster i rondellen in till Kungsgårdsleden och fortsätt 1,1 km.Sväng höger in på Ishallsvägen och parkera din bil på någon av de 1 200 parkeringsplatser Catena Arena har att erbjuda.

Från norr

Kör av E6:an vid trafikplats Höja, avfart #34.Sväng höger på Höja Landsväg och fortsätt 1,2 km.Sväng vänster i rondellen till Kungsgårdsleden och fortsätt 1,6 km.Kör rakt fram i nästa rondell och fortsätt på Kungsgårdsleden ytterligare 1,1 km.Sväng höger in på Ishallsvägen och parkera din bil på någon av de 1 200 parkeringsplatser Catena Arena har att erbjuda.

Adress för GPS:

Ishallsvägen, ÄngelholmLat: N 56º 13' 33.62"Long: E 12º 50' 31.34"

BUSS

För linjesträckning se https://www.skanetrafiken.se/kartor/kartor/matchbussar/

Ett samarbete mellan Rögle BK och Skånetrafiken.

PARKERING

Parkeringsavgiften på 30 kronor ska betalas innan första periodpausen är slut. Parkeringschansen som tidigare funnits på parkeringsbiljetten i pappersformat finns nu istället digitalt i appen.

Nytt är också att de första med minst fyra personer i bilen kommer att få parkera på samåkningsplatser nära entrén.

Du parkerar med AirPark. Ladda ner appen.

1. Ladda ner appen, gärna hemma i god tid innan match.

[Ladda ner här.]

2. Kör direkt in på parkeringen utan stopp vid infart och parkera på anvisad plats.

3. Betala parkeringen i appen.

4. Njut av matchen och lycka till i parkeringschansen!

För de som inte har en smart telefon finns liksom tidigare möjlighet att betala parkeringsavgiften i infodisken i entrén.

Huvudpartners